10 etichete HTML de baza in SEO (partea II) | Etichete pentru titluri

De ce este important sa folosim etichete HTML destinate titlurilor dintr-un website si cum pot ele sa ajute la o pozitionare mai bune in lista rezultatelor de cautare din Google.

De ce este important sa folosim etichete HTML destinate titlurilor dintr-un website si cum pot ele sa ajute la o pozitionare mai bune in lista rezultatelor de cautare din Google.

Etichetele HTML pentru titluri

Acestea se folosesc pentru ca Google (mai exact agentii de crawling) sa poata deosebi titlurile si subtitlurile unei parti de continut fata de alte tipuri de text (de exemplu, textul curpins intr-un paragraf).

Indexarea corecta a titlurilor

Pentru o indexare corecta a continutului, titlurile trebuie organizate in ordinea descrescatoare a importantei. Astfel vom avea etichete ce pornesc de la H1 (cel mai important) si H6 (cel mai putin important). Eticheta H1 va desemna rubrica principala a unei pagini, mai precis titlul unui articol sau al unei pagini, indicand utilizatorului subiectul tratat.

Cum arata etichete titlu HTML ?

Sa spunem ca vrem sa publicam un articol despre importanta SEO. Pentru a creste impactul acestuia, vom organiza titlurile dupa modelul de mai jos.

<html>

<body>

<h1>La ce este util SEO?</h1>

<h2>1. Creste performanta totala a website-ului</h2>

<h3>2. Ajuta la indexarea corecta a continutului</h3>

<h4>3. Creste numarul de vizitatori</h4>

</body>

</html>

Cum arata in browser etichetele titlu ?

 

In timp ce etichetele H2-H6 sunt considerate a nu fi la fel de importante pentru motoarele de cautare, utilizarea corecta a etichetei H1 a fost accentuata in multe studii din industrie – lipsa lui poate impiedica un site sa ajunga pe o pozitie superioara in cautarile Google.

Bunele practici in SEO ne invata sa

  • oferim fiecarei pagini un H1 unic care sa reflecte subiectul tratat
  • titlul sa fie construit in baza cuvintelor cheie folosite in cadrul paginii
  • sa folosim etichete H2-H6 acolo unde este cazul (practica arata ca nu este nevoie sa mergem mai departe de H3)
  • la fel ca si pentru H1, vom utiliza cuvinte cheie secundare relevante pentru fiecare paragraf in parte


Alte articole si tutoriale:
«

Oferta limitata eBook gratuit: DUBLEZA-TI VENITUL PRIN CUNOSTINTELE DE IT

Inscrie-te la newsletter si vei primi un eBook gratuit. Vei fi si informat despre ofertele speciale, tutoriale gratis si discount-urile pentru cursurile LEC Academy.

Download ebook
×

Abonare email

Accesul la tutorialele gratuite se face pe baza inscrierii la newsletter. Inscrie-te la newsletter-ul LEC Academy si ai acces la peste 40 de lectii gratuite. Daca doresti, vei fi informat despre ofertele speciale, promotiile si discount-urile pentru cursurile LEC Academy.

Vezi lectii gratis
×