Ce aşteaptă angajaţii de la un manager?

Managerii deţin un rol extrem de important într-o companie, în ceea ce priveşte performanţa echipei. Cu toate că de cele mai multe ori se dă vina pe angajaţi atunci când productivitatea firmei este în scădere, nu trebuie neglijat rolul pe care şeful îl are.

Aşadar, ce aşteaptă angajaţii de la un manager?

1.Claritate

Dacă nu avem manageri şi şefi care să ne spune exact ce vor de la noi, cum am putea să avem cele mai bune rezultate? Aşadar, pentru a obţine performanţa pe care managerii o doresc, angajaţii trebuie să ştie cu claritate ce aşteptări au aceştia de la ei.

De prea multe ori şefii oferă informaţii incomplete, vagi când ne dau un lucru nou de făcut, iar când văd rezultatele sunt extrem de critici.

Acest comportament vine de la faptul că este mult mai ușor să reacționezi la anumite rezultate, la ceva tangibil decât să fii proactiv şi să anticipezi anumite lucruri.

2.Încredere

Cei mai mulți angajaţi doresc să li se oferă încredere la locul lor de muncă.

Din moment ce şefii sunt cei care fac recrutările, analizează viitori angajaţi şi aleg anumite persoane, este destul de ciudat faptul că nu au încredere în capacitatea lor de a face un anumit lucru.

3.Ajutor

Angajaţi au nevoie de ajutor în diverse modalităţi. Acest lucru nu se referă doar la traininguri sau sesiuni de pregătire şi cursuri, ci la faptul că în anumite cazuri, poate, un manager ar trebui să se implice mai multe atunci când vede că un angajat se chinuie extrem de mult pentru a duce o sarcină la bun sfârşit. Poate este nevoie doar de o idee, doar de o nouă perspectivă pentru a fi scos din impas.

4.Feedback

Dacă un manager vrea ca echipa lui să aibă înveţe lucruri noi, să se implice mai mult sau chiar să rămână la nivelul actual de performaţă, trebuie să le ofere feedback.

De cele mai multe ori, şefii oferă feedback doar atunci când ceva nu a mers cum ar fi trebuie, crezând că aşa performanţa echipei va fi îmbunătăţită. Însă, un feedback pozitiv influenţează mult mai mult comportamentul la muncă al unui angajat.

Prin urmare, într-o firmă este nevoie ca managerul să spună ce părere are, fie pozitivă, fie negativă.



Alte articole si tutoriale:
« »

Oferta limitata eBook gratuit: DUBLEZA-TI VENITUL PRIN CUNOSTINTELE DE IT

Inscrie-te la newsletter si vei primi un eBook gratuit. Vei fi si informat despre ofertele speciale, tutoriale gratis si discount-urile pentru cursurile LEC Academy.

Download ebook
×

Abonare email

Accesul la tutorialele gratuite se face pe baza inscrierii la newsletter. Inscrie-te la newsletter-ul LEC Academy si ai acces la peste 40 de lectii gratuite. Daca doresti, vei fi informat despre ofertele speciale, promotiile si discount-urile pentru cursurile LEC Academy.

Vezi lectii gratis
×