Metode pentru a plasa date din Excel in Word

Excel

Ori de cate ori se doreste mutarea unor date din Excel in Word exista intotdeauna un compromis implicat. Daca formatarea realizeaza transmiterea intacta, apoi schimbarea datelor fie cauzeaza probleme, fie pur si simplu nu se poate realiza. Daca se pot modifica datele, fie formatarea este o harababura sau rezultatul in documentul Word este imens. Exista avantaje si dezavantaje de a dauga date din Excel in Word prin diverse modalitati, incepand cu cea mai simpla:

1. Copierea simpla Copiati celulele din Excel si il inserati ca un tabel in Word. Daca foaia de calcul din Excel este formatata pur si simplu si nu sunt necesare formule sau functii pentru a fi activate in documentul Word, selectati simplu celulele, apasati Ctrl-C, deschideti documentul Word si apasati Ctrl-V pentru a fi inserate ca un tabel in Word. In timp ce aceasta este cea mai simpla si mai comuna modalitate de a muta date intre cele doua aplicatii, in mod frecvent se impun reformatarea unor celule, randuri sau coloane pentru a reproduce aspectul unei foi de calcul Excel. Problema este insa ca daca doriti efectuarea functiilor Excel in versiunea de Word, se vor face modificari in Excel si apoi se reintroduc datele ca un tabel nou in Word.

2. Inserarea foii de calcul ca imagine. La fel ca si in metoda de mai sus se incepe prin selectarea celulelor care trebuie adaugate in Word, apasand Ctrl-C pentru a le copia si se deschide fisierului Word, dar in loc de Ctrl-V pentru a le insera faceti click in Word pe locul unde doriti sa apara foaia de calcul, pentru varianta Word 2003 click pe Edit->Paste Special, sau in Word 2007 click pe butonul Paste de sub Home si se alege Paste Special. In ambele variante selecteaza Picture(Windows Medafile) si apasati Ok.
Foaia de calcul apare la fel ca in Excel, dar nu se pot face schimbari ale datelor chiar daca se pot muta, redimensiona. Pe de alta parte imaginea rezultata poate fi modificata ca orice alta imagine din Word.

Excel


3. Cum adaugam efectiv foi de calcul din Excel in Word. In primul rand aceasta modalitate ar putea arata ca o mare imbunatatire din moment ce rezultatul este o foaie de calcul pe deplin functionala in Word, din pacate insa fisierul Word va fi imens si pastrarea formatarii originale poate fi o problema.
Pentru a incorpora o foaie de calcul copiati-o din Excel, asa cum este descris mai sus, faceti click pe fisierul Word in locul unde doriti sa apara foaia de calcul si alegeti Insert->Object->Microsoft Office Excel Worksheet pentru varianta Word 2003 sau clic pe tab-ul Insert din bara de instrumente Word 2007 si alegeti Object->Object->Microsoft Office Excel Worksheet. O foaie de calcul alba va fi adaugata documentului si o bara de instrumente Excel va putea fi vizibila in partea de sus a ferestrei din Word. Apasati Ctrl-V,faceti clic pe o celula si apasati Enter pentru a insera datele in foaia de calcul. (Va trebui, probabil sa redimensionati celulele).

Se face click in exteriorul foii de calcul pentru a-l vizualiza ca un tabel in Word (desi, fara posibilitatea de a edita celulele). Acum puteti face un click in interiorul foii de calcul pentru redimensionare, la fel ca pe orice alt obiect Word sau dublu-click oriunde in interiorul foii de calcul pentru a-l redeschide exact ca o foaie de calcul completa, cu toate formulele si functiile operationale.

Excel

Se alege Microsoft Office Excel Worsheet din casuta de dialog Object in Word 2007 pentru a insera un document foaie calcul.

Puteti, deasemenea sa creati foaie de calcul Excel in Word 2003 alegand butonul Microsoft Excel Worsheet din bara de instrumente standard Word 2003, selectand orice numar de randuri si coloane in mica fereasta ce apare (esti limitat la patru, respectiv cinci, insa se pot adauga daca este necesar cand se face inserarea).

Incorporarea cu legatura intr-o foaie de calcul. In multe modalitati aceasta este optiunea cea mai eleganta pentru a edita foaia de calcul Excel si sa iti apara modificarile in mod automat in fisierul Word, iar posibilitatea maririi fisierului este minima. Singura cerinta este aceea de a te asigura ca datele sunt disponibile, fisierul Excel trebuie trimis impreuna cu documentul Word si computerul de destinatie trebuie sa aiba instalat Excel deoarece nu se pot accesa datele direct din fisierul Word.

Copiati datele din foaia de calcul descrise mai sus si apoi faceti clic in interiorul documentului Word unde doriti sa apara foaia de calcul. Selectati Edit->Paste Special in Word 2003 sau faceti clic Paste->Paste Special din tab-ul Home pentru Word 2007, in ambele versiuni dati clic pe butonul de legatuta Paste, alegeti Microsoft Office Excel Worsheet Object si se apasa Ok. Ori de cate ori schimati foaia de calcul Excel puteti avea modificarile adaugate in versiunea Word selectand foaia de calcul in documentul Word(dupa ce ati salvat versiunea din Excel) si apasand F9. Puteti modifica de asemenea foaia de lucru din Word facand dublu-click pe el care o deschide in Excel. Foaia de lucru va aparea actualizata automat in Word ori de cate ori deschideti sau imprimati fisierul.

Tags: , , , ,



Alte articole si tutoriale:
« »

Oferta limitata eBook gratuit: DUBLEZA-TI VENITUL PRIN CUNOSTINTELE DE IT

Inscrie-te la newsletter si vei primi un eBook gratuit. Vei fi si informat despre ofertele speciale, tutoriale gratis si discount-urile pentru cursurile LEC Academy.

Download ebook
×

Abonare email

Accesul la tutorialele gratuite se face pe baza inscrierii la newsletter. Inscrie-te la newsletter-ul LEC Academy si ai acces la peste 40 de lectii gratuite. Daca doresti, vei fi informat despre ofertele speciale, promotiile si discount-urile pentru cursurile LEC Academy.

Vezi lectii gratis
×