Obiceiuri care te vor face să ai mai mult succes la serviciu
8 mai 2015, autor: LEC Academy
Cel mai scăzut randament la muncă îl dăm atunci când nu reuşit să ne formăm, la locul de muncă, anumite obicieuri care ne fac munca mai uşoară şi mai puţin stresantă.
Aşadar, această mică rutină este o strategie către succes pentru oricine, la ora nivel.
Mai jos vei putea găsi câteva obiceiuri mici cu care poţi să începi şi care te vor face să fii mai productiv şi să faci lucrurile mai bine, într-un timp mai scurt:
Închide alarmele
Niciodată nu o să te concentrezi la ceea ce faci dacă din 5 în 5 minute îţi sună o alarmă. Este de înţeles dacă nu vrei să îţi dai telefonul pe silenţios când eşti la muncă, dar ar trebui ca macăr anumite notificări şi alerge să le închizi. Ai fi surprins să afli cât timp pierzi dacă stai să verifici fiecare mesaj sau mail.
Fii organizat
Dacă lucrurile de pe biroul tău sunt aşezate fiecare la locul lui, timpul petrecut să cauţi, de exemplu, un anumit document va scădea considerabil.
În cazul în care îţi faci o listă cu lucrurile pe care trebuie să le rezolvi este foarte bine. Şi mai bine ar fi ca în dreptul fiecărei sarcini să treci şi o oră când ar trebui să fie gata.
Astfel, vei reuşi să îţi planifici mai bine timpul şi sarcinile pe care le ai.
Implementează regula celor 2 minute
Regula celor 2 minute este una care ţine de productivitate: dacă un anumit lucru nu îţi ia mai mult de 2 minute, ar fi bine să îl faci atunci, pe loc. Chiar dacă anumite sarcini vor fi date puţin de tot peste cap, per total, vei avea un management mai eficient al timpului.
Renunţă la obiceiurile proaste
Chiar dacă e vorba de mâncatul la birou, de statul prea mult de vorbă cu colegii de la alte departamente sau de mersul constant până la automatul de cafea pentru a-ţi mai lua ceva, este timpul să renunţi la aceste obiceiuri. Aşadar, impune-ţi să nu mai faci lucrurile astea şi vei vedea cum reuşeşti
Pune accent pe obietivele pe termen lung
Da, este simplu de spus, dar dacă nu pui un accent mai mare pe obiectivele pe termen lung, rişti să fii prins în micile sarcini de zi cu zi, neglijindu-ţi astfel marile tale dorinţe.
Zâmbeşte
Chiar dacă sună puţin prosteşte, nu este. Dacă eşti pozitiv şi gândeşti pozitiv, vei avea succes, în special cu oamenii.
Tags: birou, obiceiuri, productivitatea
Alte articole si tutoriale:
« Trebuie să faci o facultate pentru a deveni designer grafic? | De ce nu mai este Google cel mai bun angajator din IT? » |